Anbefaling af Guideture.dk og Rejsemægleren

Hjemvendt fra en dejlig uge i Prag, ikke mindst takket være vores danske guide Hinke. Hvad han ikke ved om Prag er ikke værd at vide. Han brænder virkelig for at hans gæster får en god oplevelse. Vi var med på stor byrundtur og Theresienstad.
Man får virkelig noget for pengene med Hinke, der med sin rolige væremåde giver kunderne valuta for pengene. Vi kan med stor glæde anbefale en guidet tur, eller flere.
  - Bodil og Kristian, April 2018

Vi synes alle det var nogen rigtig gode guidede ture. Stor ros til Henrik, for både viden, indlevelse og formidling.
  - Henrik, Marts 2018

Vores tur i Prag var super god. Alle vores ture og aftaler med Henrik var som planlagt og har vi ikke noget at klage over. Så vi siger stor tak for hjælpen med at arrangere vores ønsker.
  - Menning, Januar 2018

Alt gik som det skulle - vi har været meget tilfredse. Vi var særdeles glade for Henrik Nielsen, som guidede os på alle 3 ture.
  - Søren, December 2017

Det var en rigtig god tur og vi kan godt anbefale jer til andre.
  - Søren, Horup-gruppen, December 2017

I marts måned 2017 var vi på bryggeritur i Prag med en dansk guide gennem jer og det var vi super tilfredse med. Vi har faktisk fået smag på mere af Prag, så påtænker at gentage successen i 2018, marts måned.
  - Rasmus, November 2017

Hej vil sige tak for en fantastisk tur til Prags skjulte undergrund. Men især en stor tak til vores guide Henke som gjorde turen til noget helt specielt. Næste gang vi har brug for en guidet tur i prag så skal det være med Henke.
  - Nell & Lars, November 2017

Begge ture blev gennemført til vores store tilfredshed og kan varmt anbefales andre.
Begge guider Suzanne og Henrik (Hinke) gjorde det fortræffeligt og var særdeles kompetente og levende.
  - Oluf Jessen, Oktober 2017

Vil bare sige fantastisk guide til Henrik. Skøn bryggeri tur. Vil varmt anbefale jer til andre. Kan ikke huske den unge piges navn. Men også god tur.
  -  Anita, Oktober 2017

Tak det var en super tur...Vi kan kun sige tusinde tak og håber at vi kan bruge jer en anden gang.
  - Niels og Grethe, April 2015

Vi havde en god til Theresientadt og var meget glade for Henrik (Hinke).
  - Finn, April 2015

Min kæreste og jeg var i Prag her i februar måned 2015. Vi havde Henrik Nielsen som guide i tre dage. Hvor vi var på bryggeritur, den lange by rundvisning,  Prag´s skjulte undergrund og sejltur. Vi kan, vil og har allerede anbefalet familie kollegaer og venner at kontakte" guideture "hvis de skal en tur til Prag. Henrik havde en fantastisk stor viden om Prag som han formidlende videre til os på en levende humoristisk og fængende måde. Vi var med hele vejen, gennem Prag gader, i et spændende tilbageblik i Prag s historie. Og vi kunne fornemme historiens vingesus, når vi stod der i de charmerende borstensbelagte gader og så rundt på de smukke bygninger. Og fik spændende og levende beretninger om livet i Prag  fra 1100 tallet og  frem til i dag. Henrik var den perfekte guide for os. Vi fik den bedste service. Det Henrik ikke ved om Prag s historie er ikke værd at vide hi hi. På en skala  fra 0-13 får Henrik 14.
  - Desiree, Februar 2015

Vi havde en rigtig god guidede tur, og en virkelig dygtig guide. Det er helt sikkert noget vi vil anbefale til familie og venner..
  - Henrik, Februar 2015

Vi var meget tilfredse med forløbet af vores ferie og den orientering vi fik og Henrik som guidede os rundt i Prag var en behagelig og frisk fyr.
  - Johnny, November 2014

Vi havde bestilt 3 turen i Prag via Guideture.dk hjemmefra -  Den korte byrundtur, Theresienstadt, Prags skjulte undergrund og gamle bydel. Alle 3 ture var med den danske guide Henrik, som har en stor viden om Prag. Henrik var helt fantastisk til at tilpasse turene og informationer efter vores behov og interesser. En guide som vi på det varmeste kan anbefale, og som må være et stort plus for jeres firma.
 - Kate, Oktober 2014

Vi havde en fin guidet tur. Vores guide Henrik var opmærksom på alle deltagere i gruppen – både de voksne og børnene. Det var tydeligt, at han havde forberedt nogle fortællinger og små opgaver til børnene, hvilket var prisværdigt. Derudover havde han jo en imponerende viden om Prag, så vi vidste i hvert fald meget mere da vi sluttede end da vi startede. Jeg tænker, at byrundturen var tilpas for vores datter på 10 – hun slugte al informationen så godt hun kunne følge med. Vores dreng på 7 var nok for lille. Han fulgte pænt med, men opgav hurtigt at følge med i talestrømmen. Det var dog tydeligt i løbet af vores dage i Prag, at han alligevel havde fået fat i noget, for han gengav forskellige historier og facts som vi havde hørt på byvandringen. Så alt i alt var vi fint tilfredse og synes det var et god oplevelse for pengene.

- Lone, Oktober 2014

Planlagte ture med guide, Henrik (Henke) var kanon, hvad den mand dog kan fortælle om Prag`s historie er ikke værd at vide. Han er bare god...
 - Per, Oktober 2014

Fantastisk service - Jeg bestilte turen dagen før vi skulle ankomme og I var hurtige til at svare det var muligt. Vi fik en fantastisk guidet tur rundt i den gamle bydel - og vi var så heldige at det kun var mig og min kæreste så vi kunne rigtig få tid og rum til at spørge løs. Tusind tak for super service og en rigtig god oplevelse - stor ros til guiden.
 - Annette,Oktober 2014

Vi havde en super dejlig tur til Theresenstadt og Henrik var meget vidende og yderst imødekommende. Det var også dejligt, at Henrik fortalte os om landet mere bredt og at han kunne svare på alle spørgsmål, som vi måtte have. Alt i alt helt fantastisk...
 - Marie Louise og Allan, Oktober 2014

Vi har kun ros til rejsen og hele forløbet, kan ikke sætte en finger på noget som helst, og guiden ”Henke” forkælede os 4 ældre damer så det var helt fantastisk. Vi havde en pragtfuld tur og fortæller alle der gider høre efter, hvor godt vi havde det og hvor forkælede vi blev!
 - Lone Lind, September 2014

Vore ture med Henrik var fremragende både på service og det kulturelle. Så hils ham endelig og gi ham lidt ros. Og en stor tak til rejsemægleren for et godt arancement.

- Manfred og kortvennerne, September 2014

Vi havde en virkelig godoplevelse med vores guide Henrik/Henke - både på bådtur med spisning og den efterfølgende dag med guidet gåtur. Han var en usædvanlig behagelig og kompetent guide. Stor ros til ham for det. Hvis jeg en anden gang i forbindelse med f.eks grupperejser (jeg er lærer) vil jeg til enhver tid benytte ham.
  - Christina, August 2014

Vi havde nogle fantastiske oplevelser, Henrik / Hinke er bare en rigtig god guide. Du må gerne sende rosen videre.
  - Knud, August 2014

Vores ture var over al forventing, det var en så god guide, der var velforberedt og have en utrolig viden om Prag. Han "solgte" Prag, så meget at vi må derned igen. Vi valgte "kun" at se det historiske og har alt det kulturelle m.m. tilbage. Vi glæder os til at returnere på et andet tidspunkt.
  - Jessi, August 2014

...en fantastik guide ham kan i godt være stolte af.
  - Lene, Juli 2014

Vi har kun positive Tilbagemeldinger vedrørende vores guidetur i Prag. Henrik gjorde det rigtig godt og det var både spændende, hyggeligt og lærerigt at følges med ham rundt i byen. Vi takker for god service og vil henvende os næste gang vi tager ud.
  - Thomas, Juli 2014

Prag var rigtig godt og stor ros til den danske guide, han var meget behjælpelig.
  - Tommy, Juli 2014

Stor ros til Henrik (guiden).
Inden turen blev vi kontaktet på telefon for at få bekræftet turen, da vi ikke kunne besvare opkaldet, fik vi en SMS. Senere betød det meget for os, at vi havde Henriks telefonnr. For vi kunne ikke finde mødestedet, idet vi var blevet vejledt i den forkerte retning. Vi kunne så ringe til Henrik, idet vi havde hans telefon og fik straks kontakt med Henrik. Henrik var blevet forhindret, Men Charlotte stod klar på det aftalte sted og tog over og vi havde en pragtfuld guidet tur i Prag. Lige den tur vi havde brug for, når det er første gang man besøger Prag. Vi vil absolut anbefale andre at gøre det samme. Turen gav et godt overblik over Prag og Prags spændende historie. Det er en god måde, at få et hurtigt og spændende overblik over en ubesøgt storby.
Det var helt tilfældigt, at vi fandt jeres hjemmeside, Men en anden gang vil vi igen se på rejsemæglerens side og se om der er en guidetur vi kan bruge.

- Susanne, Juli 2014

Min mand og jeg var i uge 27 i Prag for første gang. Jeg bookede derfor nogle guidede ture og vi var så heldige at møde Henke som i 3 1/2 time førte os rundt til alle de kendte og mindre kendte steder. Han lærte os at finde rundt i byen, på en let forståelig måde alt imens han underholdt med så meget historie, at vi var helt øre på den gode måde. Da vi sluttede turen var vi flyvefærdige.
Allerede dagen efter skulle vi møde Henke igen, for vi havde booket en guidet øltur. Da det igen kun var min mand og jeg  der skulle deltage, ændrede han lidt på turen, så den blev lige som vi ønskede det. Det er da en fantastisk service og det blev så dejlig en aften.
Bådturen var også en skøn tur, hvor der endelig også kom andre dansker med. Igen var det Henke der skulle underholde os, det gjorde han godt med sin store viden om Prag og dens befolkning. Maden var dejlig og vejret var omend lidt køligt men uden regn, så vi kunne afslutte turen med at se byen fra toppen af båden.
Folkloreaftenen var en oplevelse helt for sig. Masser af mad og drikke og flot underholdning. Vi var i selskab med turister fra hele verdenen. Det var en rigtig dejlig oplevelse.
Næste gang vi skal til en storby, booker vi helt sikkert guidede ture igennem Rejsemægleren.
Med venlig hilsen
og god ferie til kommende turister.

- Annelise, Juli 2014

Vores guidede tur var intet mindre end fantastisk!  Henrik (Henke) var super god til at fortælle og skabe en hyggelig atmosfære for såvel os som vores 3 drenge på 9, 11 og 14. Vi nød turen og fortrød at vi ikke havde booket en tur til Theresienstadt igennem jer - men det gør vi næste gang!
Derudover blev vi også yderst positiv overraskede over,  at vores 2 yngste var gratis på turen og halv pris for den ældste - det betyder bare rigtig meget,  for vi følte på ingen måde at i kun er der for at tjene penge! Ydermere var det rigtig positivt, at da vi tilfældigt mødte Henrik senere på dagen,  da havde han tid og lyst til at sætte sig og få en øl sammen med os - igen en handling som bekræfter os i, at han nyder sit job og ikke kun gør det for pengenes skyld - og det betyder bare så meget!!!! Alt i alt en super oplevelse for os alle - børn som voksne!  Min mand og jeg er allerede nu begyndt at tale om en kærestetur til Prag senere i år ♥
  - Charlotte, Juli 2014

Turen gik helt som forventet, en behagelig og dygtig guide, som var godt inde i historien, og ramte stemningen perfekt i gruppen.
Så fra vores side stor ros til jer og guiden.
  - Henrik, Juli 2014

Vi havde hjemmefra bestilt en lang byrundtur og vi fik en fantastisk guidet tur af Henke, selvom vi kun var os to tilmeldte :). Kan varmt anbefales når man besøger Prag at starte besøget med en dansk guidet tur.

- Birgit, Juli 2014

Vi vil sige tusind tak for en kanon sejltur med en hel igennem super dygtig guide, Henrik, han er guld værd for dig ;-) . Vi kan kun anbefale jer videre til alle vi kender. Endnu engang tusind tak for helt igennem en kanon service. På Lottoklubbens vegne.
  - Lorens, Juni 2014

Vi vil takke Henrik for en fantastisk rundtur i Prag. Aldrig har vi fået så meget information, på så forholdsvis kort tid - stor, stor oplevelse.
  - Harly, Susanne og Margit, Juni 2014

Vi havde en rigtig god tur til Prag. Henrik var en super guide, meget informativ og han fandt en hurtig løsning på bådturen - en god og hurtig service han gav! Vi fik hvad vi betalte for - alt i alt en god tur, som allerede er anbefalet til andre.
  - Bitten, Maj 2014

De ture vi var på var gode og Henrik lærte os at drikke noget godt øl.
  - Marianne, April 2014

...en tak til guiden Henrik og den viden han har om Prag og Øl. Det var en fornøjelse.
  - Christian, April 2014

Hej, Vi vil gerne efter vores hjemkomst have lov til at rose vores guide, Henrik Nielsen. ( Henke)
- Alt klappede og tiderne blev overholdt
- Henrik viste hvad han snakkede om, fik en god orientering om Prag og dens historie
- Dejlig tur med udsøgt lokal Tjekkisk middag og  flot fontæne show om aften.
- Og turen til Therezin Stadt var utrolig interessant og ”Henke” har en god viden om Prags historie det være sig
både  historisk og politisk.
- Og svarer på stort set alt hvad man som turist har brug for. Hvor spiser man godt henne, hvad er dyrt og billigt.   Hvordan fungere sporvognene.
- Virkelig luksus at have en dansk guide som også bor dernede og kan fortælle om livet som Tjekke.
Men ellers 1000 tak for en fantastisk by ferie i Prag. Det er ikke sidste gang. Og vi vil varmt anbefale turen samt guiden til andre. ;-):-).
  - Michael, Oktober 2013

Hej, det var bare en super god tur, med et par fantastiske guider, super godt alt sammen :-).
  - Henrik + 5 andre, Oktober 2013

Vi har været på nogle guidede ture i Prag med Hinke. Det var rigtig gode ture med god guide. Vores øltur var utrolig god og meget spændende. Blot til jeres info.
  - Steffen, Lene og Keld, September 2013

Modtagelse af Anna i Prag fungerede så godt og en meget hjælpsom Anna. Guiden Henrik er det mest hjælpsomme og total engagerede rejseguide vi nogensinde har mødt, der er ikke sidste gang vi bruger dig på ture heromkring.
  - Peter, August 2013

Stor ros til guiden Henke, for dejlige ture i Prag, både den lange bytur og sejlturen på Moldau. Vi fik på begge ture del i din store viden om Prags historie og nuværende levevis. Vi kan kun give de bedste anbefalinger...
   - Cyrill og Jette, Juli 2013

...lige en hjemkomst-hilsen fra DK. Vi havde en rigtig dejlig ferie i Prag og tak for dine informationer m.m. som guide, det var guld værd for os...
   - Kirsten, Juli 2013

...fantastiskt tur alt var perfekt, guiden Henrik  var helt enestående på vores ture og han havde tid til at fortælle om prag og de ting vi så og de ture sammen med ham var helt perfekt. Vi kan kun varmt anbefale Rejsemægleren og det er ikke sidste  gang vi rejser med jer...
   - Jakob, April 2013

...vi havde en dejlig tur til Prag. Vi fik en fantastisk guide by og sejltur og kan ikke give roser nok til guiden Henrik også kaldet Hinke for en levende og meget vidende fortælling om Prag og Tjekkisk kultur.Oveni blev vi også opgraderet ved ankomst til et endnu bedre hotel. Så tak for turen.
   - Anni, April 2013

...vi vil hermed sige tak for en fin byrundtur i Prag den 11. marts med guide Henrik. Det hjalp os meget i dagene efter så jeg håber, du vil lade roserne gå videre til Henrik.
   - Inger, Marts 2013

...Kanon tur. Stor ros til de to guider, Robert og Henrik. (Theriesenstadt og bryggeritur) De kan deres stof og kan varmt anbefales til andre rejsende.
   - Per, Oktober 2012

...Kommunikationen har helt igennem været i top. Da vores guide blev syg, blev der hurtigt etableret kontakt til os på stedet med forslag om alternativ.
   At blive koblet på bådturen sammen med et andet selskab onsdag aften var ikke noget problem. En super guide i Henrik (eller "Hengis") - med ham er vi i gode hænder.
   Torsdag var afsat til den lange byrundtur. Igen var det Henrik der vidende og spændende førte os rundt som en fantastisk story teller. Her blev der virkelig fyldt på. Om aftenen - torsdag - blev der igen med hurtig hjælp af Henrik, arrangeret at vi kunne komme med til Vandshowet, sammen med nogle andre gæster. Super godt og med sporvogn selvfølgelig.